vrijdag 17 oktober 2014

R.E.F.L.E.C.T. Yourself

Dat je tegenwoordig gezien mag worden in je sportoutfit is een feit. Dat geldt overigens voor zowel overdag als ’s avonds. De electric runs, glow runs en night runs zijn mega populair maar ook zonder event zijn er genoeg redenen om in de avond een rondje te lopen of te fietsen. Wat dacht je van deze te gekke sportoutfits/accessoires waar je blij wordt van elke koplamp die op je schijnt ;-).

Running light
Of je nu (hard)loopt of fietst, met deze reflective tight zal niemand je missen. Deze is on top of my wishlist. Nike – €109,99 via Perry Sport




You see me
Zonder al teveel toeters en bellen kun je echt wel opvallen. Kies een lekker vrolijk kleurtje (dat uiteraard matcht bij je outfit) en klaar voor het donker met deze reflectie armband.  SeeYu! - 13,95 via SportXL



Flash light
Deze flash jacket doet niet alleen pijn aan je ogen, maar ook in je portemonnee. Kom ik hiermee weg als ik zeg: ‘ alles voor mijn veiligheid?’ ;-).  Nike – 450 via Nike.com



Shoes of lightning
Iedereen (die achter je loopt) volgt je op de voet met deze reflectie in je schoenen. Wedden dat je er ook harder van gaat lopen? 134,99 Asics via Run2day.nl



Armcandy
Heb je een telefoon bij je, dan draag je die natuurlijk ook in stijl mee. Al is het maar een subtiel detail. Zoals bij deze kwalitatieve sportarmband.
24,99 Tune belt via Runnersworld.nl




Mind your step
Of het nu je hardloop- of dansschoenen zijn, met deze veters wordt de avond gegarandeerd een feestje. 5,50 – Mr. Lacy via Bol.com



Stick together
Zoek je iets meer een low-budget accessoire om in te zetten om ’s avonds op te vallen?  Voor nog geen euro heb je 15 vrolijke stokjes om de boel mee te versieren, vast te houden of om mee te zwaaien. Of ze het alleen een halve marathon volhouden, durf ik je niet te zeggen… €0,79 Intertoys.nl



Ondanks dat ik meer een zomermens ben, word ik toch wel enthousiast blij om nu ook in het donker te shinen. Ik hoop jij ook. Shine bright deze winter!

High five!
Marloes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten