maandag 19 januari 2015

Waarom ik er even niet was

Zohee, een radiostilte op mijn blog voor zeker 2 maanden! De periode vanaf november verliep redelijk moeizaam, met nadruk op moe ;-). Ik ontdekte dat ik zwanger was, ben in mijn energieke toestand nog aan het surfen geweest met Fitgirlcode, schreef daar nog een blog over, maar daarna stortte ik soort van in...

Nieuwe job
Eind september ben ik gestart met een nieuwe baan. Dat een nieuwe job vaak intensief is, is algemeen bekend. Maar ik bleef moe. Toen ik uiteindelijk zwanger bleek, begreep ik hoe het zat. Lekker ook, als je net een nieuwe baan hebt, maar gelukkig werd er positief gereageerd. 

Happy en misselijk
Misselijk en happy tegelijkertijd. Ik kan je zeggen dat dit enorm veel energie vreet. Vooral het nog niet vertellen in het begin, de feestjes, het continue eten om de misselijkheid te verdrijven. Ik werd er gek van! Het enige wat ik kon opbrengen was m'n werk, lesgeven en m'n rol thuis in te vullen. Althans, ik denk dat vriendlief ook redelijk klaar met was :-). 


Hier stond ik dus enorm mijn buik in te houden tijdens een presentatie 

Blog
Vlak voor onze 12-weken echo zat ik me een avond enorm zwanger te voelen, inclusief al het geklaag. Toen bedacht ik me dat het goed zou zijn om het even van me af te bloggen en zo schreef ik m'n blog From fit girl to sick girl voor Fitgirlcode waar ik mijn zwangerschap 'officieel' heb aangekondigd. Als ambassadeur van Fitgirlcode.com blog ik 2x per maand over mijn actieve leven. Maar hoe motiveer je anderen als je zelf even non-actief bent? Uiteindelijk leverde mijn blog ontzettend veel leuke reacties op en gaf het me meteen weer ietsjepietsje meer energie. Maar het is bij het bloggen voor Fitgirlcode gebleven en dus geen focus op mijn eigen blog. Tot nu.


De foto voor bij m'n blog. 12 weken zwanger. 

Ik zit nu in week 18 van mijn zwangerschap en ik merk ein-de-lijk dat ik weer een beetje ga bruisen. De sparkle komt weer terug :D. Dus er is weer ruimte voor m'n blog en wil ik weer met wat regelmaat terugkeren met een sportief of persoonlijk verhaal. 

High five! (vanaf de bank ;-)) 

Marloes






Geen opmerkingen:

Een reactie posten