maandag 6 oktober 2014

Review - Flipbelt

Buiten trainen heeft veel voordelen en is het lekkerste wat er is. Spullen pakken en gaan. Maar waar laat je spullen als een huissleutel, telefoon of (bank)pas? In de zomer moet ik al erg creatief zijn en zo richting de winter prop ik gewoon alles in een jaszak. Maar echt lekker sporten doe je niet als alles al schuddend mee beweegt. Ik heb de oplossing gevonden. De Flipbelt. Tried & tested. 

Flipbelt
Hij stond al vermeld in m'n eerdere blog over handige hulpjes tijdens het trainen en ik kan je vertellen dat het écht een handige sport accessoire is. Het is een lekker zittende band voor om je middel die goed aansluit waar je dus verrassend veel spulletjes in kwijt kan zonder dat je er last van hebt tijdens het trainen.

Kleur
Ik heb gekozen voor de zwarte variant omdat ie van mij nou niet echt heel erg hoeft op te vallen (Wat heb jij daar om je middel?) en past het beste bij m'n outfits. Ik shopte 'm bij L.J. Sport in Wassenaar (26,95) waar ze de Flipbelt ook in wit, fluo geel en fluo roze hebben. Op Flipbelt.com vind je ze in nóg meer kleuren.















Flipbelt om en gaan
Vooraf was ik er niet helemaal zeker van of ik hier echt blij van zou worden. Vallen mijn spullen er niet uit? Zit de belt wel lekker? Rekt de belt niet snel uit of zakt ie af? Nou niet dus. De fit is perfect. Ik ben wel voor een M gegaan, want een S zat mij echt te strak. Mijn telefoon zit er stevig in, het koortje aan de binnenkant geeft de sleutel een extra beveiliging en ik heb er he-le-maal niets van gemerkt tijdens het trainen. 


Schuurplekken 
Tijdens het hardlopen in de zomer maak ik gebruik van een sportarmband waar ik mijn telefoon in hang, maar deze gaf nogal wrijving en schuurplekken. Mijn telefoon hangt nu in de Flipbelt en zelfs het trainen met oortjes werkt goed. 

Conclusie

  • De Flipbelt zit lekker en heeft geen sluiting die kan irriteren
  • Genoeg ruimte voor je telefoon, sleutel(bosje), pasjes en lippenbalsem. (en wellicht nog meer)
  • Valt netjes weg onder je shirt, dus geen 'heuptas'  effect
  • Handig sleutelkoordje in de Fitbelt om je sleutelbos extra te beveiligen
  • Verschillende kleuren en dus zowel voor mannen als vrouwen een ideale oplossing
  • Gewoon wasmachine bestendig
  • En de grootste plus: je voelt de Fitbelt niet zitten tijdens het trainen.


Als echte buiten sporter is de Flipbelt voor mij een perfecte oplossing en alternatief voor de jaszak, sportarmband of rugzak. Het komt misschien een beetje Tellsell-achtig over met m'n "Mike, this is AMAZING" blog over een simpel elastisch ding voor om je middel, maar ik ben vast niet de enige persoon waarvoor de Flipbelt een amazing uitkomst is. 

Dus ga 'm halen... Of kom 'm lenen als je nog niet helemaal om bent ;-). 

High Five!
Marloes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten