maandag 22 september 2014

Get inspired!

Inspiratie. Ik krijg er geen genoeg van. En ja, ik kan er soms erg hebberig van worden. Want hoe leuk is het om iets als 'eerste' te spotten of tegen iets aan te lopen wat tof en betaalbaar is? Er is altijd nog wel een plekje in mijn kast. Ik spot bijna alles online; het flitst voorbij op m'n social timeline, roept me in een advertentie en ik surf uiteraard graag een rondje langs m'n favoriete merken. Check een aantal van mijn daily inspiration...

Spread it
Vergeet met al dat social media geweld vooral de folder niet. Perry Sport en Run2Day hebben hun magazine ook online en ik word er blij van. Kijk, klik en shop! 















Outfit alert
Hier vind je echt alles! Mooie en volledige site waarbij het slim is om ze ook te volgen op Facebook zodat je geregeld hippe setjes voorbij ziet komen. Sportoutfit.nl













Nike please
Als echte Nike fan volg je deze bron van inspiratie vast al, maar ik noem 'm toch! De Nike Women inspiratie op Pinterest. Van nieuwe collecties, special editions, accessoires tot aan fantastisch beeldmateriaal en inspirerende quotes. A daily must see! Nike Women Pinterest




















Lekker veel!
Voor als je geen favoriet merk hebt, maar gewoon een overzicht wilt hebben van verschillende merken kun je kijken op Zalando.nl, Nelly.com of bijvoorbeeld Wehkamp.nl, mijn favoriet. Lekker kleurrijk, overzichtelijk en erg up to date met de nieuwste collecties. Wehkamp.nl














Up and coming
Ik kwam toevallig een item tegen op Instragram en was verkocht. Ik was er anders nooit achter gekomen dat Berschka een serieus leuke sportlijn heeft. Goede kwaliteit en betaalbaar. Jeay! Berschka.com












Fashion
Vanwege het hoge fashion gehalte niet perse mijn grote favoriet, maar ik kijk er toch wel geregeld even op om te zien wat er speelt. Net-a-porter.com









Dus volg ze op Facebook, Twitter of Instagram voor je dagelijkse shot met inspiratie. En natuurlijk zijn er plenty communities om te volgen die je - naast andere sport trends - op de hoogte brengen van unieke, spannende en waanzinnige sportcollecties. Check out mijn toppers fitgirlcode.comglowmagazine.nl en girlslove2run.com bijvoorbeeld. 

Zoals ik al zei, inspiratie allover! Waar haal jij je inspiratie vandaan? Online, vrienden of duik je gewoon de stad in?

High Five!

Marloes

1 opmerking: