maandag 31 maart 2014

Kick-ass monday - No sweat no glory

Niet iedereen is gek op zweet tijdens het sporten. Maar waarom niet? Zweet laat zien dat je lichaam keihard werkt, dat jíj dus keihard werkt. Ik voel me echt op en top (sport)vrouw als ik met de zon op mijn huid, zweetdruppels all over en een natte rug buiten aan het hardlopen ben. Dat ik thuiskom met een hoofd als een aardbei en zelfs na het douchen nog steeds kleur op mijn gezicht heb. Maar ook in de sportschool vind ik het niet erg om zwetend de les te verlaten. Ik ben hard gegaan en heb alles gegeven. No sweat. No glory. Sweat it all out met deze 7 kick-ass 'sweaties' :)


1. You sexy thing




















2. Make it nasty




















3. Can't do without













4.Be badass



















5. Sweat Checklist




















6. In the face




















7. Last but not least


















Bron: Pinterest



Ga je nu je zwetende best doen? De douche is je cadeautje ;-) 

High five!
Marloes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten