maandag 10 maart 2014

Kick-ass Monday - Restdays

Sommigen van jullie geloven vast niet dat ik af en toe een rustdag heb. Eerlijk gezegd vind ik ze ook lastig maar als ik het eenmaal loslaat, dan neem ik het er echt van. Ik heb gisteren een halve marathon gelopen en ik was kapot! Ik weet niet of het door het plotse mooie weer kwam, mijn nieuwe schoenen of dat het gewoon niet mijn dag was, maar het was zwaar. Dus haal ik mijn inspiratie deze week uit de zogenaamde 'restdays'. En nee, ik ga niet een week rust houden. In ieder geval 1 dagje ;-)...

1. Tomorrow





















2. Hate it




















3. Big deal

















4. Let go!

















5. One day















6. Now what?


















7. They say so








Bron: Pinterest

Dus vandaag een easy going dag met een trainingloze avond. Ik zal vanavond deze blog opnieuw lezen, anders lig ik straks alsnog op mijn rug een buikspierkwartiertje te doen. Ach, moet kunnen toch? ;-)

High five!
Marloes 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten