maandag 26 mei 2014

Kick-ass monday - Let's have a cheatday

Soms zou ik willen dat ik een beetje meer healthy chick zou zijn zoals de dames die ik volg op o.a. Instagram en Twitter. Buikspieren waar je u tegen zegt, billen waar ik van droom en dagelijkse porties vol met gezond eten die ze blijkbaar nog lekker vinden ook ;-). Ik eet redelijk gezond, maar ik zou soms nog wel iets bewuster willen leven (met dus ook zo'n buik en bilpartij). Maargoed, ik vind het ook fijn om meer te zien van de guilty pleasures van de mensen om me heen. Mijn grote zwakke plek zijn koekjes, cupcakes en chocolade. Ik kan het verstoppen, negeren of over liegen maar ik word er gelukkig van. Simpel. Dus af en toe een cheatday mag gewoon. Dus om je deze week een goed gevoel te geven, hierbij een 'Go' voor een ordinaire cheatday. Enjoy! 


1. Happy thoughts




2. First things first













3. Oops, i did it again


















4. Cheater!





5. Eat me





















6. Counting calories















7. I hate cheat days


Bron: Pinterest
Al bloggend krijg ik trek in iets lekkers en ga ik het inwendige gevecht gewoon nog even aan. Ik wil niet toegeven. Ik wil niet toegeven. Oooh, de 'Bolletje nogal lange koekjes' roepen me! Ik paai mezelf uiteindelijk met een mini Toblerone, want die zijn kleiner en daar moet ik het mee doen. Klaar! Wat ik jouw guilty pleasure waar je je wel een uurtje keihard voor in het zweet wilt werken?

High five,
Marloes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten