maandag 19 mei 2014

Kick-ass monday - Today is the day

Ik ben zelf schuldig aan het niet heel erg actief zijn de afgelopen weken en het is tijd voor actie. In zowel het schrijven van mijn blogs als het actief bewegen. En toch, ik heb afgelopen weekend (voor mijn gevoel) heel Londen afgelopen en ben er echt moe van. Maarja, dat is dus geen excuus om vandaag niets te doen. 7 quotes dus die je helpen om vandaag nog in actie te komen. BAM!

1. Fact.
















2. Check.






3. Be a showoff





4. When you start...























5. Let the greatness out!

























6. Right moment





















7. Choose today!



Bron: Pinterest

Wat mij betreft print je ze uit, hang je ze op je koelkast, bureau, aan de spiegel of gebruik je ze als als achtergrond op je telefoon of laptop. Dit keer laat je je niet meer afleiden maar ga je recht op je doel af! Vandaag nog. Zo. 

Wat ik ga doen vandaag? Een stukje hardlopen omdat ik gek ben op hardlopen in de zon :-). Happy and Hooray. Today is the day. 

High Five!
Marloes
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten