vrijdag 30 mei 2014

She's got the look

Als je me vraagt wat ik het liefste (iedere dag) draag, dan is het wel sportkleding. Een lekker zittend broekje, beetje wijde top er boven en dan de felle print van je sport bh die subtiel verschijnt. Misschien voel jij je een slons, ik voel me op en top vrouwelijk én sporty tegelijk. Mijn vrijdagavond besteed ik dan ook graag aan het afstruinen naar toffe sportlooks op het interweb. 

M'n winkelmand zit al vol én ik heb zin om aan de bak te gaan :-). Wat is trainen toch sexy! De foto's spreken voor zich, lekker scrollen dus en laat je inspireren door mijn favo sportlooks. (via Pinterest)

















Heb jij een favo?
Naast sportkleding ben ik ook gek op baggy jeans, dus misschien shop ik daar volgende week vrijdag wel naar.

Enjoy your weekend!

High Five, 
Marloes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten