woensdag 30 april 2014

Je handtas mee tijdens het trainen

Oké oké, wij vrouwen kunnen onze tas aardig vullen. Maar hoe doen we dat tijdens het trainen? Zelf neem ik altijd mijn telefoon mee als ik training moet geven. Want stel je voor dat er iets gebeurt en we staan midden in de duinen... (en stiekem leg ik ook graag zwetende mensen vast :-)) Maar waar laat je dat ding als je geen jas/zak hebt? En dan nog mijn sleutels, eventuele pasjes of mijn lipbalsem waar ik (zeker in de zomer) niet zonder kan? Ik heb ze gevonden. 6 handige hulpjes tijdens het trainen. 

1. Om je pols
Zo'n zweetband had ik vroeger al op de basisschool volgens mij, maar werkt nog prima voor een fietssleutel en wat kleingeld. Lekker fris kleurtje voor je zongebruinde armen. H&M  - €2,95. 




2. Om je buik
Ik kwam 'm tegen op Pinterest en hij trok mijn aandacht. Vullen die handel! Opvallende accessoire en genoeg ruimte voor de inhoud van je handtas. Maar of ie echt lekker zit tijdens het trainen? Flipbelt - $28,99.




3. Handshake
Een flesje water tijdens de zomer is ook geen overbodige luxe. Subtiel tasje er omheen, fijne handgreep en klaar is kees. Nike - €23.




4. Tussen je veters
Wil je helemaal nergens last van hebben? Dan is deze 'foot pouch' misschien een optie. Een mini tasje die je tussen je veters vastzet. Alleen dan niet door het water lopen ;-). Mizuno - 2,99 Pond.



5. Op je heupen
Een elastisch tasje waar verbazingwekkend veel in past, zegt de site. Hij lijkt op de eerder genoemde Flipbelt en toch heb ik hier meer vertrouwen in. Voor allerlei categorieën hebben ze een model. Binnenkort een review, want ik wil 'm testen. Spibelt - vanaf €19,99




6. Armpower
Met name voor je smartphone erg handig. Uit mijn eigen ervaringen is dit de armband met het beste klittenband. Er is ook nog een mini plekje voor een sleutel, maar dan moet er ook echt niets aanhangen. Nike - €40




Ik mis nu alleen nog een handige gadget om mijn kettlebells mee te slepen ;-). Nouja, deze zomer houd ik het even bij m'n casual sport armband, Spibelt en wellicht ook nog de bidon met opbervakken :-). Of zal ik toch gewoon maar mijn handtas meenemen? 

High Five!
Marloes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten