maandag 14 april 2014

Kick-ass monday - No more excuses!

Het is maandagochtend en ik heb geen zin. Nergens in. Waar is de energieke powerwoman in mij? Zin om te sporten heb ik altijd, maar ik kan me niet voorstellen - met de modus waar ik nu in verkeer - dat ik na mijn werk wél zin heb om iets aan beweging te doen. Bah! Ik haat deze luiheid en ik ben altijd bang dat ik er in blijf hangen. Geen puf om me om te kleden... Als ik moe ben, wordt het vast een workout van niets, toch? Kan ik net zo goed gewoon op de bank blijven hangen. NEE! NEE! NEE! Laat de excuses het niet van je winnen. Kom op zeg, je laat je toch niet zo snel uit het veld slaan? Zet die knop weer om. Zwaai nog even naar die zwakke kant en zeg hallo endorfine! Daarom deze maandag 6 quotes die je excuses doen laten verdwijnen (vandaag dan.. ;-) )   



1. You can do better





















2. Angry on yourself























3. Make progress





















4. Get over it.






















5. Priority. Priority. 






















6. Loser or champion?





















Bron: Pinterest

Oké, ik heb even geklaagd, gezucht en gekreund en dan is het tijd voor die knop. 3, 2, 1.. daar gaat ie! Powermodus aan. Bij mij werken deze quotes (of foto's van strakke lichamen) altijd toch een beetje om die knop wat sneller om te krijgen. Hoe pep jij jezelf op als je geen zin hebt?


High five!

Marloes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten